Subject: Planeeritav teetöö
From: "Eliise Kaljuveer" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 11:38:10 +0200

Tere!

Kust võiksin saada infot kevadel algava Tallinn-Pärnu-Ikla maantee
ehitustööde kohta? Huvitab just, et mis piirkonnas töid teostama
hakatakse?

Tervitades

Eliise Kaljuveer

Turunduseassistent ja büroojuht
Scandium Kinnisvara AS / Tiny Marienholm
Hallivanamehe 4, 6. korrus, Tallinn, 11317
Mobiil:+372 5342 0889

 <http://www.scandium.ee> www.scandium.ee /
<http://www.tinymarienholm.ee> www.tinymarienholm.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.